Bröllopshår


Igår kom jag äntligen iväg till frisören.

Håruppsättning by Bahar
Fotograf: Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Så skönt att få bort det slitna och ljusa upp håret. Jag har varit så otroligt trött på det ett bra tag nu. Nu känner jag mig som en ny piggare människa. När jag berättade för Bahar som klippte mig att jag snart ska gifta mig så frågade hon om hon skulle göra en uppsättning på mig. "Jättegärna" sa jag. Här ser ni resultatet. Hon berättade att hon tidigare jobbat flera år i Dubai just med håruppsättningar till bröllop. Tyckte det blev jättefint och skulle absolut kunna tänka mig något liknande i mars.

Postat av: Anna . P

Jättefint ju! Det där kommer bli hur bra som helst om det blir samma frisör som ska fixa håret till bröllopet!

2011-12-01 @ 15:50:14
Postat av: Syster

Ja, det var verkligen en fin uppsättning! Så spännande med allt sånt där :D

2011-12-01 @ 16:08:31
Postat av: sophie

Ja det är verkligen mysigt :)

2011-12-01 @ 18:24:04
http://sophiecoper.se
Postat av: Mamma

Verkligen urtjusigt!:)

2011-12-04 @ 13:54:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: