Nytt träningsställe


I måndags tränade jag för första gången på Fitness World här i Segeltorp. När vi flyttade in i huset så fick vi varsin kupong på en gratis vecka där och eftersom mitt kort på Saga Motion precis gått ut så tänkte jag att det är perfekt att prova något nytt. Det blev ett Afro-pass. Ganska kul men fick så ont i fötterna (man skulle vara barfota). Målet den här veckan är att ta mig dit minst två gånger till. Vill testa Zumba och gymmet också.

I helgen bestämde jag mig dessutom för att ha en sockerfri vecka. Också den med start på måndagen. Idéen fick jag från den trevliga bloggen PT-Fia. Gå in och besök henne, man blir sprudlande glad av hennes blogg :)

PT-Fia
Bild lånad från PT-Fia


Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Hmmm, vad konstigt att det blev så i photoscape, såg bilden o den verkade lite pixlig, eller grynig i svärtan. Har ingen bra förklaring på detta, undrar om det har att göra med bildkvaliteten på originalet? Har ingen bra idé annars... Trist!



Hoppas du får en fin fortsättning på veckan!



2011-04-06 @ 22:35:09
http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Sasha

Jag har inte ätit socker på en vecka :) Bara de 3 första dagarna som kan vara lite jobbiga :)

2011-04-08 @ 21:38:56
http://sashas.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: