Nyhavn


Här kommer två bilder från i måndags då det var den underbara dagen med skön sol och gött häng i stan och i Nyhavn:

Nyhavn
Fotograf: Anna Nilsson (Iphone 4)

Ett glas rosé kändes som ett måste den dagen och det var lika gott som jag hade tänkt mig. Nu längtar jag hem till vår lille utomhusbubbelpool. Vill njuta många glas rosé och bubbel därifrån.

Kan inte förstå att vår vecka här snart är slut. Det har gått så fort och den ångest som de andra gångerna ständigt infunnit sig finns inte längre. Härligt! Äntligen kan jag NJUTA av Köpenhamn :)


Postat av: Anonym

Härliga bilder, särskilt ert rum :)

2011-04-13 @ 22:56:13
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Så trevligt det såg ut, mums vad gott och bubbel är väll aldrig fel. ;-)



Vad roligt att få åka på utbildning till Köpenhamn som är en så fin stad och lära sig nya saker, hoppas det var en lärorik vecka!!



Kramar

2011-04-14 @ 19:38:53
http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Anna-panna

Anna... D har hänt ngt med din blogg (el min webläsare...)! D blir som så att din meny till vä lägger sig lite över dina inlägg, så jag ser dom inte helt! :-( Vad tror du vi kan göra åt detta?!

2011-04-15 @ 08:21:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: