Spännande dagar


Det är spännande dagar som kommer nu, med start idag. Jag och Johan vill ju flytta till något större och vi har varit på ett antal visningar. Igår var vi och tittade på ett hus som verkar riktigt bra. Idag började budgivningen på den. Vad jag vet leder vi än så länge. Allt kan verkligen hända. Samtidigt har det här fått massa tankar att snurra i mitt huvud.

"Ska JAG äga ett hus?!"
"Jag känner mig ju knappt ens vuxen"
"Är jag ens en trädgårdsmänniska?"
"Hur orkar alla kämpa med allt vad ett hus innebär samtidigt som de har ett heltidsarbete?"
"Hur hinner folk?"
"Kommer jag kunna känna mig hemma i det huset och området?"

Så om några dagar vet vi lite mer hur det står till med allt. Vårt önskemål är att titta förbi huset i helgen när det är ljust ute så att vi bättre kan se hur omgivningarna utomhus ser ut och det verkade inte vara några problem. Fortsättning följer...


Postat av: W I L M A - http://wilmastranne.blogg.se

superfin blogg! :}

allt bra? ♥

2010-11-03 @ 08:58:23
http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller verkligen tummarna för er skull, det såg väldigt mysigt ut! Förvånas alltid över vilka priser det är i Stockholm, men att äga någonting själv är ju faktiskt väldigt bra så sluta tänka utan kör på bara, jag håller på er!

2010-11-03 @ 19:20:06
http://marmin.blogg.se/
Postat av: Susanna

Visst är det mycket jobb med ett hus men tänk på de många fördelarna. Ni har ju valt ett underbart hem där en familj kan växa fram. Det kommer säkert att gå bra! Man måste våga ibland.

Jag har ett tips på om trädgården skrämmer dig. I min familj så brukar vi ha födelsedagsfest/trädgårdsjobb ihop, och alla tycker det är jättekul. De som inte orkar med det fysiska (mormor) fixar lite med maten och fikastunden istället. Man gräver lite, tjötar, planerar blommor och sedan har man en grillfest. Detta gör vi alltid i sammanband med min mors födelsedag i april. Men det blir väl lite besvärligt att ha det på din födelsedag, då januari inte är den bästa trädgårdsmånaden:) När Johan fyller år kanske? Kram

2010-11-11 @ 09:24:39
Postat av: KessrubsFus

buy cheap levitra - levitra without prescription , http://buylevitradirectlyonline.com/#erjsq buy generic levitra


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: