Smycken till fötterna


Upp tidigt för att ta planet till Stockholm är vad som står på agendan i morgon. Såg precis senaste avsnittet av Vampire Diaries (det blev Arga snickaren igår). Tror det var säsongsavslutning. Det hände otroligt mycket och jag kan inte förstå att jag ska behöva vänta en evighet för att få se fortsättningen.

Har hittat lite sommarskor som jag skulle vilja köpa. Bland annat de här:
Sommarskor
Hur ska en flicka kunna välja?


Postat av: Sofie

De bruna sandalerna är toksnygga. Vart har du hittat dem? Jag springer runt som en galning i alla skobutiker efter ett par bruna sandaler, men har inte hittat några (snygga) än. Men dessa verkar perfekt!

2010-05-22 @ 10:02:00
http://sofiesilwer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vART IFRÅN? :D

btw kul blogg ! ;D

2010-12-26 @ 10:10:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: