Jobbsökeri


Idag var det egentligen meningen att jag skulle träna efter jobbet, men jag fick magknip och gick hem och vilade. Istället blir det en promenad och meditering med min kära syster, så får det bli ett träningspass i morgon innan jobbet.

Har varit duktig och postat en hög med ansökningar till olika guldsmeder idag. Och fler kommer det bli i dagarna. För er som inte vet så ska jag alltså lämna Göteborg ett tag och flytta till Stockholm. Därför är det endast i Stockholmsområdet jag söker guldsmedsjobb. Det vore så härligt att få sitt första jobb i det jag är utbildad till. Ska faktiskt förbi ett ställe och presentera mig nästa gång jag är i huvudstaden. Mycket bra. Har också varit i kontakt med några olika Ica-butiker för att åtminstone få ett extrajobb och det verkar som att jag har ett ställe som är intresserade. Hoppas hoppas :)

Håll tummarna för mig och ta hand om varandra ♥


Postat av: Marie

Jag ska absolut hålla tummarna, lycka till. =)

Kram

2010-05-05 @ 06:39:43
http://mandelstrom.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: