Bra dag!


Är faktiskt riktigt nöjd med den här dagen. Fick börjat med träning på Friskis & Svettis. Kondition och styrketräning. Tycker verkligen om den motionsanläggningen de har här. Fräscht och fint och lugnt. Det kommer bli svårt att hitta något som är lika bra i Stockholm. Jag är kräsen. Om någon har tips så tar jag varmt emot dem. Kom hem från arbetet för en stund sedan och nu ska jag bara kolla på lite avsnitt innan jag går och lägger mig. Det blir antingen Vampire Diaries eller Arga snickaren. Svårt val.

Fick eventuellt några beställningar på smycken idag också. Det är ju typiskt att jag inte har en egen verkstad än så jag kunde arbeta när jag ville. Men det kommer! Better stay positive :)


Postat av: Hemma hos Katta

Tack för dina fina ord om min blogg! =)



Faten (både det vita och det ljusrosa) är från Mateus. Älskar storleken och spetskanten! Perfekta för det mesta! Spana in mateus.se för återförsäljare!



Ha en fortsatt bra kväll! Kram /Katta

2010-05-21 @ 20:15:28
http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Ja det är nog bäst att du fixar ett ställa att skapa dina fina smycken på för jag delar ut visit kort så mycket jag kan.

Kram

Harriet

2010-05-21 @ 20:20:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: