A pink bag of joy


Min pojkvän är den bästa. På sin jobbresa i Las Vegas och San Francisco så köpte han underbara presenter till mig från Victoria's Secret. En fin rosa påse med vackra underkläder och härliga lotions. Bland annat min favorit Strawberries & champagne men nu också en ny doft som heter Lost in fantasy. Helt ortoligt vad gott de luktar. Nu har jag så jag klarar mig ett tag när det gäller lotion och body butter. Vardagslyx! Nu är det dags för ett bad och äta jordgubbar. Det förtjänar vi efter en härlig men jobbig motionsrunda!
Bag of joy från Victoria's Secret
I morgon gäller det! Då ska jag vara bäst på mina intervjuer. Håll gärna tummarna och skänk mig en positiv tanke under dagen :)


Postat av: Marie

Jobbresa där, inte illa. =) Vad gulligt av honom.



Ja, ska bli kul med en resa. Har hört att det ska vara riktigt fint. =)

Kram

2010-05-13 @ 19:50:41
http://mandelstrom.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: