Värme i hjärtat


Befinner mig i Partille. Har börjat städa ur min lägenhet och ska fortsätta i morgon. Har hittat en jättetrevlig tjej som vill bo där. Jessica heter hon. Egentligen hade jag ju bestämt med en kille att han skulle få lägenheten men när jag kollade mailen i morse innan jag skulle ta tåget mot Göteborg så hade han ångrat sig. Kände lite panik komma smygande. Slog genast bort den känslan och kollade igenom alla andra svar jag hade fått tills jag hittade Jessica. Kände att nu gäller det att handla snabbt. Kontaktade henne och stor del av tågresan bestod av att snacka detaljer och praktikaliteter. Kan man utnyttja tiden på ett tåg bättre? Jag har redan gjort det här med att läsa bok, läsa tidningar, lyssna på musik, lösa korsord och sudoku på alla mina tågresor. Det här var en av de bättre resorna. Effektivitet gör mig glad :)

Annars känner jag mig allmänt väldigt varm i hjärtat nu. Allt med det stora bröllopet gör mig riktigt glad. Självklart ska jag se det på TV i morgon.

Sitter även och lyssnar på Kents skiva "Röd". Det finns verkligen guldkorn på den. Jag uppmanar alla att lyssna på spåret som heter "Sjukhus". Längtar till den nya skivan kommer om några veckor. Jag har många favoriter när det gäller musik men Kent består alltid. Det finns ett starkt konsertsug inom mig just nu.



Postat av: Harriet

Ha det så bra i Göteborg. Johan, Nella, Anna och jag ska snart åka in till stan för att se om vi kan få en liten skymt av brudparet. Kram Harriet

2010-06-19 @ 11:36:02
Postat av: Harriet

Ha det så bra i Göteborg. Johan, Nella, Anna och jag ska snart åka in till stan för att se om vi kan få en liten skymt av brudparet. Kram Harriet

2010-06-19 @ 11:37:30
Postat av: Johanna

Hej hej :)

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi skulle kunna följa varann på bloglovin?

xoxo

2010-06-21 @ 01:28:59
http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

toppen! :)

2010-06-21 @ 11:15:21
http://johannalicious.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: