Effektiv dag


Idag har jag varit ledig. Det har varit riktigt härligt och jag har fått gjort massa bra saker.

- Gjorde mina triceps-övningar
- Duschade och lyxade till det lite extra för håret och naglarna
- Skurat av duschväggen (förstår inte varför den blir äcklig så fort)
- Gick och köpte mig ett busskort
- Tog en lång promenad i det sköna vädret
- Lagade kikärtsbiffar till lunch
- Fixade lite med blommorna här hemma
- Städade undan alla vinterskor
- Satte ihop första lådan till vår nya garderob

Känner mig nöjd med dagen. Dock fick jag ett mindre trevligt samtal idag om att jag tyvärr inte hade fått det jobbet jag sökt som guldsmed. Väldigt synd för de verkade så trevliga där och kemi är verkligen viktigt för mig. Men det är bara att ta nya tag och söka mer.

Den här kvällen har jag för mig själv. Johan är ute med några kollegor på middag. Har inget emot det eftersom jag ändå har ett behov av att vara för mig själv då och då. Är helt säker på att ett förhållande bara stärks när man får vara på egna håll också :)


Postat av: Harriet

Vad effektiv du är. Det stämmer verkligen det du säger om att det är bra att vara för sig själv ibland. Jag har också det behovet och det stärker verkligen ett förhållande. Man måste först ta hand om sig själv för att kunna ta hand om andra.

Kram Harriet

2010-06-09 @ 21:18:38
Postat av: S A N D R A

sv: haha nej :) dom följer ju en om dom gillar bloggen! :)

2010-06-10 @ 11:41:35
http://sandr4.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: