Pirr i magen


Imorgon blir en tidig morgon och en lång dag. Massa pirr i magen också antagligen. Har det redan nu. Jag ska nämligen provjobba första dagen av två i en guldsmedsverkstad. Det ska bli mycket spännande och jag ser fram emot det men jag är alltid nervös inför nya upplevelser. Speciellt en sådan som den här. Något som verkligen kan förändra mitt liv till en stor del. Låt det bli bra! Det kommer bli bra!

Midsommarhelgen har varit underbar. Vackert väder, härligt sällskap och massa god mat. Bilder kommer i dagarna :)


Postat av: Anna-panna

Hoppas att det gick bra hos guldsmeden idag & att det går finfint imorgon med! :-) Ses nästa vecka sen kanske?

2010-06-28 @ 18:13:05
Postat av: Harriet

Håller alla tummar och tår vi har. Lycka till.

Kram Harriet

2010-06-28 @ 18:58:25
Postat av: Sofie

Gu´så spännande! Hoppas det har gått bra för dig! Kram

2010-06-28 @ 20:59:26
http://sofiesilwer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: