Ännu en intervju..


Idag ska jag på en intervju hos en guldsmed. Bra att det finns några till att besöka. Den här gången kommer allt gå precis som jag vill och jag kommer bli såå nöjd. Positiv inställning är allt! Men eftersom intervjun är först kl 15 så ska jag utnyttja dagen nu innan med en promenad och lite mer uppackning. Förvånande :)

Appropå köttbullarna jag gjorde igår så funderar jag på att göra en sats till och ta med till midsommarfirandet nästa vecka. Det är ju så mycket godare och nyttigare med hemlagat än köpt. Och köttbullar är ett måste på midsommarbordet!

Ikväll tror jag det blir lite parkhäng med Köpenhamnskompisarna. Det här är ju ändå andra kvällen i rad som min sambo inte är hemma, och något förutom att packa upp borde jag ju hitta på. Gå ut i solen nu gott folk!


Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hej!

Okej, Så kan det vara.. :) Ingen fara. :P



Tack detsamma

2010-06-16 @ 12:39:06
http://tobbees.com
Postat av: Lina

Lycka till på intervjuen!

2010-06-16 @ 13:43:05
http://marmin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas det gick bra på intervjun!

2010-06-16 @ 15:47:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: