Såld!


Nu är lägenheten såld. På lunchen idag var jag och skrev kontrakt med köparna i Johans ställe eftersom han är på jobbresa i Frankrike. Det känns lite vemodigt måste jag säga. Om bara två månader bor vi inte här längre. Då bor vi i ett stort hus. Trots att jag hatar allt som har med flytt att göra så ska det bli roligt att ta tag i huset och måla om och så. Göra det till sitt eget. Mitt och Johans. Tillsammans. Det är en spännande tid framöver :)

Nu: Ta en dusch så att jag blir varm igen
Sen: En kopp te och kvällsmat och se "Arga snickaren"


Postat av: Anna ♥

Gud vad spännande! Lycka till med det nya huset! :D

2010-12-01 @ 21:33:18
http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul, just Arga Snickarn är ju ett lustigt program att se när man precis ska sätta klorna i ett eget objekt:) Hoppas verkligen att vi får tillfälle att komma upp till huvustaden någongång och skåda ert hus på riktigt, såg så himla mysigt ut på bilderna!

2010-12-02 @ 13:22:33
http://marmin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: