Incontro


Brunchen med tjejerna tog plats på Incontro. Det var underbart. Lugn och harmonisk atmosfär. Jättegod mat. Perfekt sällskap. Det var väldigt gott med italienskt som kontrast till all julmat man klämt i sig de senaste dagarna. Vad jag har förstått så är Incontro ett väldigt populärt ställe och ofta fullbokat. Men på annandagen när vi var där då var det precis lagom med folk. Jag kan varmt rekommendera ett besök på Incontro i Göteborg :)

Incontro
Bild lånad från incontro.se


Postat av: Josefin -Happy Days-

Då ska jag lägga den restaurangen på minnet om vi åker neråt, brukar ta en sväng på sommaren för att bla besöka Liseberg med barnen o sova kvar. :-)



Vad gulligt att du la till mig i listan, jag har inte ordnat min lista själv som du kanske sett. Men en dag ska jag ta itu med det! :-)



Kram o god kväll!

2010-12-27 @ 21:16:07
http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ja gör gärna det, kan garantera att det är gott o vi tänker göra om den snart igen! tycker att soppa är perfekt så här års att värma sig med samt att den här är lite mer matig och mättande. :-)



2010-12-28 @ 19:53:16
http://landhagen.blogg.se/happydays

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: