Gott nytt år!


Just nu sitter jag i en stuga i Trysil. Jag gjorde min skid-debut igår. Det var både läskigt och roligt. Vi får väl se om det blir skidmänniska av mig eller inte. Hur som helst är jag väldigt nöjd med min insats. Jag tog modet och gjorde något som jag är rädd för. Och visst, rädslan är inte helt borta men jag är en bit på vägen i alla fall.

Idag är det nyårsafton och vi (fyra par) ska fira uppklätt, med bubbel och god mat. Jag står för efterrätten och ska börja förbereda den om en liten stund. Det blir Pannacotta med jordgubbssallad. Jag hoppas ni alla får en härlig kväll så återkommer jag med bilder efter helgen. Gott nytt år!


Postat av: Cissi

Gott nytt år från Bangårdsgatan! :)

2010-12-31 @ 22:16:17
Postat av: Harriet

Hoppas middagen blev god. Vi hade också pannacotta men med passionsfrukt.Ses snart för en middag.

2011-01-01 @ 01:10:05
Postat av: Anna-panna

Gott Nytt År! Mysigt att fira i fjällen! Ser fram emot att se lite bilder, sen får vi allt boka in en dejt när vi e hemma i Sthlm igen...



Kram!

2011-01-02 @ 10:59:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: