Nedräkning...


Om några dagar åker jag till Göteborg för att träffa vänner och familj och fixa med lite praktikaliteter nu innan jag börjar det nya jobbet. Innan dess ska jag:

Fredag (idag) - Jobba hela dagen
Lördag - Tvätta, städa och umgås med kära Sofia som snart flyttar tillbaka till Göteborg
Söndag - Jobba större delen av dagen
Måndag - Jobba hela dagen (sista dagen på NK)
Tisdag - Luncha med det nya jobbgänget och besöka Konrad Wahlström för inköp av diverse smyckeartiklar

Sen blir det Göteborg och efter det kommer nya spännande utmaningar!


Postat av: Sofie

Tack för tipset! Jag ska helt klart spana in det, genast! :-)

2010-08-21 @ 14:53:04
http://sofiesilwer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Anmäl dig här:

http://elinmattssons.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html



Lycka till! :D



// Elin Mattsson

www.elinmattssons.blogg.se

2010-08-21 @ 18:18:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: