Sju år och två barn senare

(null)


I söndags firade jag och Johan sju år som gifta. Det börjar verkligen bli många år nu. Det är jag jätteglad för <3

Just i år kan jag säga att jag inte har tänkt nästan alls på vår bröllopsdag. Jag har nästan glömt av den. Det är så mycket annat i huvudet. Barn, födelsedagar, hemmet, barn som är sjuka, osv. Men min fina Johan hade köpt choklad till mig som jag fick på morgonen. Vi smakade på den till fikat och Sofie var också väääldigt intresserad. Haha. 


(null)

(null)
Vi festade till med oxfilé till middag som Johan lagade till med bravur.

(null)
Barnen tyckte också det var gott, speciellt Sofie.

(null)
När de små sov åt vi smulpaj till dessert som jag köpte på Zetas trädgårdscafé.

Nästa år hoppas jag vi ser till att gå ut på dejt. Jag och min man.


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: