Bara stå

(null)

(null)


Alltså. Min lilla minimänniska. Nu vill hon verkligen bara stå hela tiden. Det är supervingligt men hon hittar allt möjligt att resa sig mot. I natt vaknade jag tre gånger av att Sofie stod upp i sängen. Hållandes i översta kanten på spjälsängen. Då hade vi inte sänkt sängen. Jag väntade på att hon skulle kunna sätta sig upp själv men det blev stå först. Nu har min bästa man som tur är sänkt sängens liggyta. Såå skönt för det såg riktigt farligt ut så som hon stod. Hade hon tappat balansen åt fel håll så hade hon kunnat ramla ur sängen. Nu kan jag åtminstone slappna av när är i sin säng så får jag jaga henne mer i resten av huset. Haha.


Bilder: iPhone 6s

Postat av: Syster

Heja heja! 😍

2018-11-30 @ 18:21:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: