Mors dag

(null)


Jag har haft en fin mors dag. Den enda bilden som togs var på frukosten. Jag hade velat ha en på mig och barnen också men det glömde vi av.

Dagen började med en härlig frukost. Lyxyoghurt och rostat bröd. När jag gjort mig i ordning tog jag bilen till Plantagen för att handla blommor till krukor och lådor. Det är verkligen en tradition nu. Jag gör det varje mors dag. Speciellt den här gången var att det var första gången jag åkte ifrån Sofie. Hon är ju bara 2,5 månader gammal men jag har börjat pumpa ut och spara mjölk för att kunna göra sånt här. Det gick jättebra att vara borta i några timmar. Den här gången åkte jag också till nyöppnade Plantagen i Kungens kurva. Tyvärr lite av en besvikelse då den är mycket mindre än den jag brukar besöka, men jag hittade lite bra växter till slut ändå.

Vidare åkte jag till gallerian för att leta shorts och lite annat smått. Hittade allt förutom just shorts. 

När jag kom hem var det dags för lunch för att sedan packa oss iväg till Felicias barnkalas. Supertrevligt! Vi var där i några timmar och sen dags för Oscars fotbollsträning. Jag och Sofie stannade hemma den här gången. Grabbarna köpte med sig thai hem till middag. Jättegott.

Dagen avslutade jag med att natta Oscar och sen åt jag lite choklad i soffan medan vi tittade på Sjölyckan och Bonusfamiljen.

Fin dag. Och vädret var helt underbart som det har varit i flera veckor nu. Faktum är att nog alla mina mors dag har det varit bra väder. Jag hoppas att ni andra mammor har haft en härlig dag. Och just det, i present har jag fått ett besök till Selma spa. Det ska bli härligt. Och hörni, visst är det annandag mor imorgon? ;)


Bild: iPhone 6


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: