Planering för dop

(null)


Nu börjar det bli dags att planera inför Sofies dop. Inbjudningarna gick ut för två veckor sedan. Några svar har börjat trilla in men inte jättemånga. 

Jag har börjat tänka en del på dekorationer och sådant. Färgtemat blir rosa-silver-vitt tänkte jag. Själv älskar jag ju rosa så jag tänker  absolut passa på att gå all in nu när jag får planera ett flickdop. 

Till Oscars dop bakade jag gröna macarons så jag ska försöka göra det den här gången också fast i färgerna rosa och persika. Hoppas jag får till det, de är ju lite kluriga och jag vet att jag svor en del sist, hehe. Så därför beställde jag två pastafärger idag och passade också på att köpa rosa servetter med hjärtan och silverkonfetti. Kul kul kul! Jag kommer köpa flera dekorationer var det lider men det här fick bli en början :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: