De små händerna


(null)
Äntligen fick jag tag i dig uggla!

(null)

(null)
Mmm... handen är god.

(null)

Sofie har mycket fokus på sina händer just nu. De ska in i munnen hela tiden och hon har börjat greppa saker lite mer nu. För en stund sedan plockade hon ut nappen med ena handen så fort jag satte den i hennes mun. Hon greppade den ordentligt, inte bara puttade ut den. Hon tycker om att hålla i mina fingrar och som ni ser på bilden så fick hon äntligen tag i en av ugglorna och höll fast den hårt.

Hon kan skratta på riktigt nu märkte jag när jag busade med henne innan idag och när hon är på riktigt gott humör så tjattrar hon på som bara den.

Hon tycker också om att ligga med benen uppåt så det är nog bara en tidsfråga innan hon hittar sina fötter på riktigt.

(null)

Bilder: iPhone 6s

Postat av: Anonym

Mormors sötaste lilla Sofie 💕❤

2018-06-26 @ 19:19:21
Postat av: Harriet

Hon är verkligen underbar.💗💕😘

2018-06-26 @ 21:17:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: