Soliga dagar

(null)


Vilket härligt vinterväder vi har haft i Stockholm den här helgen! Strålande sol både lördag och söndag. I lördags var det till och med riktigt skönt i solen medan igår var det kallt nästan hela dagen.

I lördags var vi ute hela familjen på förmiddagen. Jag och Oscar lekte i snön i trädgården. Tur att Johan har kläder anpassade för snölek som jag kunde låna för mina egna går inte på längre! Johan tog en promenad men kom hem och mådde inte så bra. Han fick stanna hemma och vila medan jag och Oscar gick på barnkalas på eftermiddagen. Det är alltid så kul att gå på kalas hos Oscars klasskompisar. Väldigt trevliga föräldrar.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Igår, söndag, började vi dagen med att köpa saker till bebisen. Det blev en vagn och en snuttis-kompis som Oscar fick välja. Han valde en dalmatinerhund. Vi var också ute efter trådbacksinredning till bebisens garderob och hade sett några dagar innan att Bygghemma hade bra pris på Elfa. Tyvärr hade de inget på lager  i butiken så vi fick snällt åka hem och beställa på webben istället. Typiskt, jag som hade sett fram så mycket emot att få göra i ordning garderoben.

Efter lunch ville jag verkligen gå ut i det fina vädret men det ville inte de andra två. Johan hade ont i halsen och kände sig krasslig och Oscar ville vara inne och bygga lego så jag gick ut själv på en promenad. Det händer inte ofta! Men skönt var det. Långsjön kryllade av folk som åkte skridskor och skidor. Väldigt kul att se. Nu är det måndag igen och jag känner mig trött och gravid idag. Peppen är långt lååångt borta. Kanske vaknar jag till om en stund. Kram!


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: