Elements spa

(null)

(null)


Idag har jag utnyttjat mitt klippkort på spa för första gången. Väldigt harmoniskt och härligt. Det enda jag behövde ta med var badkläder och hänglås till skåpet i omklädningsrummet. Inne i spa-avdelningen fanns färsk frukt, te och vatten. Vardagslyx när den är som bäst.

Jag varvade mellan bastu, sitta ute i badrock, och bada i poolen både ute och inne. Såå skönt! Måste boka in fler spakvällar i kalendern. Det är precis vad jag och kulan behöver just nu.


Bilder: iPhone 6s

Postat av: Lotta Anestedt

Vilken härlig dag! Varmt välkommen snart igen!
/Lotta, Marketing Manager, Clarion Hotel Stockholm & Elements Spa

Svar: Tack! Det var superhärligt, jag kommer snart tillbaka :)
Anna

2018-01-09 @ 09:11:08
http://elementsspastockholm.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: