Magen vecka 36

 
 Vecka 36 nu och bara en vecka kvar att jobba.
 
Än så länge känner jag inte minsta lilla av att bebis skulle vara på gång. Den kan gott stanna kvar där inne ett tag till. Jag vill gärna hinna med några veckors vila, tänka, promenera, baka och pyssla med det sista inför bebisens ankomst. Vi får se hur mycket det blir av allt det där. Mål är i alla fall alltid bra att ha tycker jag.
 
På de allra flesta magbilder som har tagits den här graviditeten har jag varit i ordningjord. Vi har passat på om vi skulle åka iväg någonstans eller själva fått gäster. Bilderna för den här veckan är helt osminkade och jag hade precis kommit ut ur duschen så håret hade knappt torkat. 
 
I helgen ska vi hem till Johans syster och hämta bebissängen som vi ska få låna. Det blir mysigt. Den ska jag passa på att bädda när jag inte jobbar längre. Ännu en grej att bocka av från listan :)
 
Nej, nu ska jag ta en macka. Oscar har precis somnat och jag känner mig hungrig igen. Försöker äta fler mål men lite mindre portioner nu. Det stockar sig i halsen annars och känns bara blä. Inte mycket plats kvar där inne nu när bebis är så stor. Bebisen har definitivt börjat göra sig till känna om jag till exempel sitter framåtlutad. Det blir väl antagligen ännu mindre plats där inne då.
 
 
 
Bilder: Canon EOS 7D + EF 24-70 mm 1:2.8 L 

Postat av: Harriet

Du är så fin.💕

Svar: Tack :)
Anna

2018-02-16 @ 19:46:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: