Första lediga dagen blev vab

(null)

(null)


Idag är min första lediga dag men den förvandlades till vab tidigt i morse när Oscar kräktes i vår säng. Så idag blir en dag då tvättmaskinen får gå varm. Två täcken och ett madrasskydd ska helst bli rena och torra till ikväll. Jag ska försöka koda om min tidrapport från semester till vab också.

Oscar verkar ändå må bra. Det har inte kommit något mer kräks, han har ätit frukost och mellis med vanlig aptit och energin är det verkligen inget fel på. Just nu varvar han lek med tågbanan, lego och klättrar på mig. Hoppas han slipper må dåligt mer. Vi är såklart hemma både idag och imorgon som minst. De här första dagarna av min ledighet blev inte som jag hade tänkt mig men å andra sidan blir det istället värdefull tid med Oscar innan bebis kommer och lägger beslag på mig.

Bild nummer två är några av resterna från lördagens baby shower som familj och vänner hade ordnat så fint för mig. Men det får bli ett eget inlägg om det när jag får tid över i vabbandet.


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: