Date night på spa

 
 
I måndags bjöd jag min käre make på spa. Superhärligt efter en hektisk jobbdag.
 
I år är det högst oklart vad vi gör på Johans födelsedag. Kanske är vi på förlossningen, mitt i värkarbete. Eller så ligger vi på BB med ett litet knyte. Det kan också hända att vi är hemma med liten bebis. Därför tyckte jag att det kunde vara mysigt att få fira min man lite i förväg. En eftermiddag helt för oss själva. Så därför möttes vi upp på Elements spa efter jobbet i måndags. Tack Harriet för barnvakt.
 
Vi badade. De har en mysig pool som är både inne och ute. Chillade. Vi gjorde deras spa-ritual med Elemis-produkter. Man får en liten neccessär med produkterna och följer ett schema som står på en tavla. Bland annat så ska det tvättas, ångbastas, skrubbas, smörjas in med is, vanlig bastubad, ansiktsmask och smörja in. Superhärligt! När vi hade gjort det var vi ganska redo för middag och beställde varsin caesarsallad med räkor som vi åt i våra morgonrockar. Mums. Jag kan varmt rekommendera en sån här eftermiddag/kväll. Telefonen lämnade jag i omklädningsrummet så tyvärr blev det inga egna bilder. 
 
Ikväll träffar jag tjejgänget för en sista middag på stan innan bebis kommer :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: