Alla hjärtans dag

 
 
 
Det har varit en mysig Alla hjärtans dag tycker jag. Den började inte på bästa sätt. Jag försov mig och Oscar vaknade för tidigt. Därför hann jag inte äta någon frukost hemma utan köpte med mig till jobbet istället. När jag kom till Fruängen stod två tjejer från en mäklarfirma och delade ut rosor. Det var trevligt!
 
 
 
Johan hämtade upp mig tidigt på jobbet och så åkte vi tillsammans till Smarta barns vernissage. Vad mycket fint de hade gjort! Mycket hjärtan. Det tycker jag om. Och finfika hade de också fixat. Tyvärr är många barn sjuka nu så det var bara halv styrka. Men jag är såå glad att det blev av. Speciellt eftersom Lucia ställdes in pga sjukdom. Det är mysigt att komma dit, mingla, fika och se vad de har haft för sig. Efter ungefär en timma åkte vi hem och pärlade. Ett hjärta såklart. Och just det. En stor påse med massor av Oscars fina konstverk fick vi med oss hem. Ska försöka fota dem i helgen när jag kan fånga lite bättre ljus.
 
 
Till middag blev det kycklingpanna med soltorkade tomater och paprika i. Till det en god sallad och klyftpotatis. Lite lyxigare eftersom det ändå är Alla hjärtans dag men med grejer vi ändå hade hemma. Hoppas ni andra där ute också har haft en härlig dag. Oavsett om ni har firat eller inte. Kram!
 
 
 
Bilder: iPhone 6s & Canon EOS 7D + EF 24-70 mm 1:2.8 L 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: