Sitta i vagnen

(null)


Igår testade vi sittdelen på Sofies vagn för första gången. Vi var på Gröna Lund och upptäckte när vi skulle äta lunch att hon ville sitta upp. Vi slängde in mjukliften i varukorgen och reste upp ryggen på sittdelen. Det funkade helt okej så idag när vi skulle till stranden gjorde Johan i ordning vagnen med bygel och den mysiga Inovi-dynan.

Stora lilla tjejen. Oscar var i samma ålder när vi bytte för honom. En vecka äldre bara. Nu när hon ändå visade att det var dags att byta så är det bara att köra på tycker jag. I början på september åker vi till Rhodos och då tar vi inte med vagnen utan tänker bara använda sulkyn som finns till vårt rum. Därför känns det extra skönt att öva sittläget redan nu även om hotellsulkyn kommer vara mycket mer ranglig och hon kommer få sitta framåtvänd. Men min tanke är att den inte kommer användas så många längre sträckor. Mest på hotellområdet och till stranden. Kanske att vi åker in till Rhodos stad någon gång.

Det är så kul att hon växer och blir stor men ibland vill jag bara stanna tiden och mysa med min bebis. Supa in alla känslor och hoppas att kunna minnas om många år.


Bilder: iPhone 6s


Postat av: Mamma

Klart hon vill vara med och kolla. 😁

2018-08-10 @ 00:01:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: