Lunch och shopping

(null)


Idag tog alla fyra i familjen en tur till Kungens kurva för några ärenden. Vi började med lunch på den asiatiska buffén. Gott! Efter det fick vi gjort:

- Inköp av inflyttningspresent till vänner
- Vi gick in på Kappahl och köpte matchande badshorts till Oscar och Johan. Sååå fina. Vi köpte även lite annat smått, bland annat de underbara dregglisarna ni ser på bilden. Jättefina! Sofie behövde verkligen lite fler tjejiga såna.
- Jag gick också in på H&M home och köpte en glasburk till köket att ha frön i. Det blev bra så jag ska nog köpa några fler. Behöver speciellt en till att ha hackade mandlar i. Nu när jag äter fröskål till frukost så ofta så vill jag ha dem färdighackade för att slippa göra det varje morgon.
- På vägen hem hämtade vi ut ett paket till mig från Ellos. Jag köpte en bikini och ett par shorts. Allt passade fint så jag är nöjd.

En bra dag helt enkelt! Till middag grillade vi fläskfilé och hade quinoa, sallad och steksås till. Imorgon åker vi hem till vänner som flyttat in i ett nytt hus.


(null)
Badshorts till far och son

(null)
Morgonens fröskål med frukt och bär


Bilder: iPhone 6s



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: