Fortsatt sjukstuga

 

Här hemma har vi fortsatt sjukstuga jag och Oscar. Det var förra fredagen som han blev sjuk med feber och snor. Febern gav med sig ganska fort och nu i veckan har det varit snor och hosta hos lilleman. Själv blev jag sjuk i måndags på första vab-dagen. Ingen feber men en typisk förkylning som startade med halsont och fortsatte med snor, hosta och ont i kroppen. Nu också ont i bihålorna.

 
Pappan i huset är på kick off i Malmö och kommer hem imorgon eftermiddag. Låt oss hoppas hoppas att han har kunnat hålla sig hyfsat frisk.
 
På bilden ovan kan ni se en skymt av min nya fina pyjamas som var en födelsedagspresent från Johans mamma. Jag fick den igår (behövde lämna av Oscar där en stund så jag kunde gå på ett läkarbesök) och har haft den på mig sedan dess. Mysigt :)
 
Idag är vi bara inne och vilar och hoppas på tillfriskning! Jag önskar er en happy Friday!
 
 
Bild: Canon G16
 

Postat av: Harriet%2525252520

Krya på er mina älsklingar. Bra att pyjamasen passade. ❤

Svar: Tack <3
Anna

2017-01-27 @ 16:00:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: