Söndagslyx

Idag hade jag och Johan lyxen att få gå på date. Jag vet att vi kan unna oss det lite oftare än många andra av våra vänner men just idag behövdes det verkligen. Av flera anledningar. Det är livet helt enkelt. Mycket som energin ska räcka till med jobb och familj. 

Vi hamnade i alla fall på Mall of Scandinavia för lunch, bio (Star Wars) och några små inköp. Lite så här såg det ut:







Samtliga bilder iPhone 6s

Tack snälla snälla Harriet för barnvakt och god middag!

Postat av: Karin O

Åh vad mysigt. Älskar dessutom MoS haha (stammisgäster javisst).
Ha en fin dag:)

Svar: Haha, jo jag har sett att ni är där en del. Det här var bara min andra gång och jag älskar det också. Väldigt fint, lätt att hitta eftersom varje våning ser likadan ut och inte korridorer hit och dit som förvillar som många andra gallerior har. Och bra utbud!Hoppas du har en härlig dag :)
Anna

2016-01-11 @ 09:25:11
http://kakansemlanoliven.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: