Happy Birthday To Me!



Hipp hipp hurra för idag är det min födelsedag! De här vackra blommorna har jag fått av mina grabbar här hemma och från min fina familj i Partille. Väldigt tjusiga buketter tycker jag. 


Båda bilder iPhone 6s

Nu sitter vi i bilen på väg hem från en fika på Vetekatten i city. Min vän Malin med sin söta lilla familj är i stan över helgen så vi lyckades klämma in en träff. Jätteroligt! Jag fick gosa med lilla Max snart 5 månader, umgås med hans föräldrar och äta en väldigt god Karlsbader semla. Mums! Jag har varit sugen på semla länge och den här varianten var inte dum. Mandelmassan är ihopblandad med grädden och så är bullen lite annorlunda. När iPaden inte funkade längre och Oscar fick för mycket spring i benen var det dags att gå.

Nu hem och förbereda födelsedagsmiddagen! :)


Postat av: mamma

Smarrig :)

2016-01-23 @ 16:57:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: