Test av Lumene mascara

 
Jag har fått testa Lumenes nya mascara True Mystic Volume Mascara. Jättekul att jag blev utvald till det! Jag gillar verkligen mascara och är väldigt kräsen. De senaste åren (förutom min period med fransförlängning) har jag bara använt Helena Rubinstein eftersom jag tycker att den funkar så bra på mig. Så snacka om att jag blev positivt överraskad när jag testade Lumenes nya.
 
Den ger absolut volym men också längd till mina fransar. Här är det ju egentligen bara en fråga om hur mycket man målar på. Jag målade på ganska mycket och tycker att den höll sig fint hela dagen. Inget smul och inte den där känslan av "tunga" ögonfransar i slutet av dagen då man vill tvätta bort allt så fort det bara går. Nej, jag är verkligen nöjd och ser fram emot att använda den fler gånger. Min mamma som var här i helgen fick också testa mascaran och gav tummen upp!
 
Jag tycker att priset dessutom är väldigt bra då Kicks säljer den för 179 kr. För mer info: Lumene True Mystic Volume Mascara
 
Båda bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
Detta är ett samarbete med Lumene.

Postat av: Matilda Berlin

Jag hade också turen att bli utvald och håller med - positivt överraskad =) Ha en riktigt fin kväll!

Svar: Kul att du också tyckte om den! Roligt när man får vara testpanel. Ha en bra dag! :)
Anna

2016-02-09 @ 21:48:04
http://matildaberlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: