Oscar polis

 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
Igår var det maskerad på Smarta barn. Oscars första maskerad. Jag tyckte det var rätt svårt att komma på vad han skulle gå utklädd som. Han är ju fortfarande så liten att något allt för avancerat inte skulle funka. Till exempel så skulle han inte gå med på att bli målad i ansiktet. Annars tyckte jag att något djur skulle vara gulligt. Kanske måla morrhår och en trekantig nos. Men i sista stund så hittade jag KappAhls fina polis-pyjamas. Tröjan och ett par jeans blev perfekt. Enkelt men ändå utklätt. Pappa Johan var duktig som lydde order och fotade på morgonen innan lämning :)
 

Postat av: Harriet

Sötaste polisen i stan. 😘

Svar: Jaaa, det får jag hålla med om :)
Anna

2015-10-01 @ 12:15:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: