Tre sista från jobbet


Semester! Åtta veckor hemma med min familj och inget jobb i sikte. Här kommer tre bilder från sista jobbveckan.

Min avdelning hade köksvecka och stod därför för onsdagsfikat. Vi köpte bottnar och fyllning från Mathem och byggde ihop tre sommartårtor. Gott!


Jag hade massor av stenar att kontrollera. Kul men lite stressigt.

iPhone 5s

Lunch vid thaikiosken i Zinkensdamm. Jättegott och man får så mycket mat att det räcker till två portioner. Jag tog min mat i take away-lådor just för att kunna spara hälften till nästa dag.

Så nu är det alltså semester och jag kommer inte tänka jobb på ett bra tag. Såå härligt :)


Postat av: mamma

Njut ♡

Svar: Ja, det ska jag göra :)
Anna

2015-07-05 @ 10:31:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: