Födelsedagspresent

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Helgen har varit perfekt. Vi var på besök i Göteborg för första gången sedan lilleman föddes. Vi har bekymrat oss lite för hur den långa bilresan skulle gå. Den gick alldeles utmärkt. På vägen ner stannade vi bara en gång för lunch, amning och blöjbyte. På vägen hem sov lilleman igenom hela resan!
 
I alla fall så åkte vi ner för att fira min syster som fyllt år och visa upp Oscar för mina vänner. Mer bilder från det kommer. Ni får nöja er med en bild på presenten som syrran fick av oss. Lilleman sitter i selen och är halvgrinig/halvsover.
 
Min syster har länge önskat sig servettringar. Så det tog jag tag i. Hittade en kinesisk grossistsida med huuur mycket som helst. Tygservetterna köpte jag på Ellos. Det är himla bra det där med nätshopping när man är mammaledig. Det funkar liksom inte att dra med lillen till 15 olika butiker för att kanske hitta något man blir nöjd med. Den stressen tänker jag inte utsätta oss för.
 
Idag har vi dock varit på promenad och köpt present till ett annat födelsedagsbarn. Det gick väldigt bra för den här gången jag var säker på vad som skulle inhandlas och var. Skönt!

Postat av: sanna

Jättefina! Vad är det för sida du beställde dom från?

Svar: Jag beställde dem här:http://www.lightinthebox.com/sv/c/servettring_6530
Det finns huuur mycket som helst, en del skräp också så det är värt att gå igenom alla sidor för att hitta någon favorit :)
Anna

2014-03-27 @ 09:57:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: