Fredagsinspiration

 
Bilder från dyrbergkern.com
 
Den här fredagen inspireras jag av Dyrberg & Kerns smycken. Förra helgen kikade jag och min syster igenom hela deras sortiment på Åhléns eftersom hon har skrivit en ordentlig önskelista med många av deras smycken på. Jag har faktiskt inte kollat närmare på Dyrberg & Kern innan men de har ju mycket som är flott. Det senaste har jag önskat att jag skulle bli mer bjuden på fest och gala. Eller snarare, jag är sugen på att klä mig i vackra klänningar och glittrande smycken och det kan man inte direkt göra till vardags när man jobbar i en verkstad. Men i morgon, då går vi på melodifestivalen jag och mannen. Jag ska passa på att blinga så mycket jag kan!  :) 

Postat av: Harriet

Hoppas att ni får det trevligt i morgon och blinga ordentligt,det passar du i.

Svar: Tack söta svärmor :)
Anna

2013-03-08 @ 17:49:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: