Gudfar och gudson

 
Utrustning: iPhone 4
 
Titta så söta de är. Min man och hans gudson. Vi fick gosa lite med honom i lördags då vi var hos hans föräldrar på middag och spelkväll. De hade precis köpt Catan settlers. Det var jätteroligt men tog bra mycket längre tid än en timme som det stod på spelet. Goda hamburgare med potatisklyftor och gott vin gjorde magen glad.
 
I eftermiddag ska jag med två tjejkompisar till Centralbadet för lite fredagslyx. Jag tror att jacuzzi och bastu står högst på listan. Kanske ett glas vin eller bubbel kan slinka ner också. Sen åker jag hem och spenderar kvällen med maken. Vad ska ni andra göra för trevligt/lyxigt/mysigt/hippt/roligt den här fredagskvällen?

Postat av: Syster

Så söta bilder! Lilla L är ju alldeles underbart söt :)

Svar: Ja det är han och han var så snäll och gosig :)
Anna

2013-04-14 @ 09:50:10
Postat av: Amalias.Se -fotogalen småstads tjej

Vill du göra bloglovin-/länkbyte?
Några planer för helgen!?
Annars: ha en super grym helg!

Kram!

Svar: Ett bloglovinbyte tycker jag låter som en bra idé, jag lägger till dig nu. Gör du detsamma? :)
Anna

2013-04-21 @ 18:02:45
http://amalias.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: