Tha Gang!

 

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I väntan på resten av bilderna från Lake District och Mildenhall så får ni här istället se mitt coola gäng på jobbet. Vi var hiphoppers på kick offen i Trosa för några veckor sedan. Yo! Tyvärr vann vi inte men vi var såklart bäst ändå. Roligt var det också. Men jag hade väl aldrig trott att jag skulle hitta min outfit i mannens garderob :) 

Postat av: Syster

Haha, vilken snygg bild! Grymma ni är :D

2012-09-19 @ 22:04:27
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilken härlig gruppbild, yo go! Kramar från Norrköping och Happy Friday!!

Svar: Ja, den blev verkligen fin. Alla gör något roligt :) Härlig helg till dig också!
Anna

2012-09-21 @ 15:29:33
http://myhappydays.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: