Höstpiff

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Nu börjar det se mer och mer höstigt ut i trädgården. En del löv har sakta börjat ändra färg och falla till marken. Den här vackra höstgruppen fick vi av mamma och pappa när de kom i fredags. Såå fin! Mamma hade bett sin floristvän att göra något riktigt tjusigt till oss och jag tycker det blev mitt i prick rätt.
 
Idag tog vi en promenad bort till Zetas och köpte med oss lite fint. För min del blev det två dekorationspumpor och några silverek som fick ta plats där sommarblommorna för längesedan vissnat. Om några veckor ska jag ta bort de sista petuniorna och ersätta med ljung och murgröna. Hösten är så härlig när solen tittar fram och piffet får komma i lugn och ro.

Postat av: Anna . P

Fint!! Snart får jag väl ta & höstpiffa min balkong :-)

Svar: Det tycker jag. Det är så trevligt att få lite nytt piff till ny årstid :)
Anna

2012-09-30 @ 19:48:36
Postat av: Sara

så jättefint


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: