Årets första glögg

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag har varit en finfin dag. Den började med att vi åkte iväg och köpte en ny kyl/frys till våra hyresgäster. Värsta fyndet på Blocket! Den de hade innan var både liten och gammal. Nu har de en som är något större och säkert mer energisnål. 
 
Efter det åkte jag och darling vidare på date. Det blev en tidig bio. Vi såg den nya Bond-filmen Skyfall. Riktigt bra får jag säga. Jag som annars inte direkt hoppar jämfota av de filmerna även om jag inte tycker att de är dåliga heller. Kvällen fortsatte hemma med middag och vitt vin. Till dessert blev det årets första glögg, pepparkakor och brie. Tänk va, två riktigt braiga dagar på raken. 
 
I morgon väntar mer trädgårdsarbete och en sväng till tippen med alla sopsäckar. Hoppas ni alla njuter ordentligt av helgen! Det gör vi :)

Postat av: Pappa

Ni är för tokiga, redan testat skinka och nu glöggen, hoppas att glöggen och skinkan var god.

Svar: Det var jättegott! Det är kul att tjuvstarta. Då smakar det som bäst :)
Anna

2012-11-04 @ 19:11:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: