Kristinas helg


Nu äntligen kommer fler bilder från min systers helg :)

Kristinas födelsedagsmiddag
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Första kvällen blev vi bjudna på riktigt riktigt bra middag som hon och Henrik fixat åt oss och föräldrarna. Det började med kramar, fördrinkar och blommor som sen övergick i varmrätt och efterrätt. Tårtan var verkligen to die for! Sen öppnades det paket och också Johan firades med presenter i förväg :)

Kristinas födelsedagsfest
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Andra kvällen bjöds det på fest i samma lya. Vi kom lite tidigt och fick se tilltuggen tillverkas av killarna. Massa gäster med paket kom och vi alla hade så roligt. Även den här kvällen bjöds det på fördrink och smått & gott.

Finlunch hos mor och far
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Sista dagen var vi mest trötta och bakis. Innan avfärden hemmåt fick vi en riktig lyxlunch hos mina föräldrar. Hemmagjorda köttbullar och potatismos. My favorite :)

Tack alla för en härlig helg ♥


Postat av: mamma

Tack själva! Trevligt och mysigt :)

2012-03-30 @ 11:23:43
Postat av: Syster

Jag hade också en riktigt bra helg! Tack för ditt fina inlägg och fina bilder. Bra att du och Johan är så duktigt på att ta kort :)

2012-03-30 @ 13:33:51
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hej finis :) Delta gärna i min tävling på min blogg :) du kan vinna valfria varor för 300kr :) Tar endast några sekunder :)



kram

2012-03-30 @ 17:45:09
http://sophiecoper.se
Postat av: Anonym

lagt till dig med !

2012-03-31 @ 14:14:44
http://www.nattstad.se/taangs
Postat av: Jeanette♥

Sv: Detsamma du:)

2012-03-31 @ 17:00:39
http://jeanettefoss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: