Vårt smultronställe

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Vårt smultronställe finns precis utanför ytterdörren. Där frodas plantorna som aldrig förr och jag plockar ett litet glas minst en gång i veckan. Än finns det många blommor kvar. Sen brukar jag och mannen min äta dem i lite mjölk efter maten. Det är äkta vardagslyx det mina vänner :)
 
Ikväll kommer några vänner över på lite bubbel i jacuzzin. Trevligt!

Postat av: Anna . P

Åhh så trevligt med bubbelbad! Tror jag snart får bjuda in mig t lite bad jag med, för utomhus bad verkar d inte bli mkt av...

Svar: Det är tydligen varmt och skönt i Långsjön nära oss. Några vänner var där och badade med sina barn igår :)
Anna

2012-07-12 @ 16:19:04
Postat av: sanna

Å, blir riktigt avensjuk när jag såg och läste detta inlägget! Det är sann vardagslyx och önskar att jag också hade en trädgård med dessa underbara bär.

Svar: Det är verkligen vardagslyx och jag är så glad varje dag för att vi får bo i hus. Det känns så fritt och härligt, speciellt på sommaren! :)
Anna

2013-03-08 @ 08:03:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: