Julklappar - del 2


Här är resten av skörden:

Julklappar
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

På annandagen anlände vi till Göteborg för att fira med mina föräldrar och min syster med sambo. Det blev en jättemysig kväll och julklapparna var minst lika bra där. En jättemysig kofta, en mascara, grapefruktskedar, ett presentkort på Blue Hamam, lite mer Body Butter, träningsbyxor, blandat gott, en träningstopp och sist men absolut inte minst en bricka som flyter till jacuzzin där man kan ställa sin dryck.

Bra grejer va? Jag är såå nöjd för jag har fått så mycket det här året som stod på önskelistan men samtidigt bra saker som jag inte själv visste om att jag önskade mig :)

Just nu är jag lite extra tacksam över att det är en kort vecka, jag har nämligen åkt på en ordentlig förkylning.

Postat av: Mamma

Krya på dig gumman!

2012-01-03 @ 18:21:44
Postat av: Anna . P

Känner lite så där att jag e väldigt nyfiken på den flytande brickan... Måste nog se att den verkligen fungerar snart ;-)

2012-01-03 @ 20:27:44
Postat av: Nina [vinn en design]

Hej! vad gjorde på nyårs? det är så att jag har tänkt göra en rolig sak av alla kommentarer, om jag får tillräckligt . Så skulle betyda mkt om du ville svara!



http://earthangel.blogg.se/2012/january/tvatusentolv.html#comment



ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!

Postat av: ElinW

Fick också den där mascaran i julklapp, fast den vattenfasta.

Har dock inte hunnit prova den. Har du gjort den än? Var den bra? :) Kolla gärna in min blogg !

Kram!

2012-01-04 @ 13:37:56
http://elwimo.blogg.se/
Postat av: Hilda

Hej!!



God fortsättning!



Sandalerna är från la redoute, och ska jag vara ärligt ska jag nog faktiskt köpa mig ett par. Men det dröjer tills de kan användas..

2012-01-04 @ 19:25:15
http://vildamildahilda.blogg.se/
Postat av: ElinW

Tack så mycket! Det är min kompis som gjort den. Din var också väldigt fin, gjort själv?

Kram!

2012-01-05 @ 11:42:53
http://elwimo.blogg.se/
Postat av: resume editing

Your sport clothes must be comfortable. I read about it in Inetrnet.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: