Valentines


Tog inte så många bilder igår men här kommer två:

Valentines
Fotograf: Anna Nilsson

Drinken är från Och Himlen Därtill. Det var första gången som jag var där. Vilken fantastisk utsikt! För er som inte vet så är det baren som ligger högst upp i Skrapan på Södermalm. Vi började vår kväll där med drink och förrätt. Sen tog vi huvudrätten på Da Luigi och efterrät blev lite choklad till filmen :)


Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad söt drinken var med hjärtan, gulligt! Mysigt att kunna äta ute o ha date på alla hjärtans dag. :-)



Tack, roligt att du gillar bilderna från dotterns rum o ja vi får hoppas jag inte gör bort mig imorgon på min catwalkpremiär, hihi. ;-)



Kram

2011-02-16 @ 12:07:09
http://landhagen.blogg.se/happydays/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: