Nytt inköp!


Nu har jag äntligen fått köpa ett par fina sittkuddar. Hittade dem på Indiska i Göteborg och igår fick jag till slut fatt på dem även här i Stockholm. De kommer bli perfekta i vardagsrummet. Speciellt vid tillfällen då man har många gäster hemma. Som till exempel fester. Titta och njut:

Sittpuff
Fotograf: Anna Nilsson

Efter lite annan shopping den senaste veckan så måste jag nu hålla i pengarna resten av månaden... Men det får det vara värt :) Ska om några dagar försöka lägga upp lite bilder på kläder och väskor som jag också köpte nyligen. Det är kul att shoppa!


Postat av: Hilda

Åh, det finns inget som är lättare än att spendera pengar.

Trist när man måste hålla i dom.

Kan du inte berätta lite om vad du får göra på Attling?



Hare!

2011-02-10 @ 13:30:06
http://vildamildahilda.blogg.se/
Postat av: Lina

Plättbakelser:

2 1/2 kaffekopp mjöl

2 tsk bakpulver

1 kaffekopp socker

1 ägg

3 msk smör

1 dryg kaffekopp mjölk



Rör socker o ägg, blanda i mjöl, bakpulver, mjölk och smält avsvalnat smör.

Grädda i en plättlagg på botten av ugnen (200 grader) i någon minut, ta ut ur ugnen och strö på hackad mandel blandat med pärlsocker och grädda sedan igen i ca 6 minuter eller tills de fått fin färg. tag ut och låt dem ligga över typ ett dammsugarrör eller stolsben (någon form av rundstav) tills de svalnat.

2011-02-10 @ 20:16:58
http://marmin.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Åh vad fina, härliga färger, man blir glad av dem! :-)

2011-02-12 @ 16:58:57
http://landhagen.blogg.se/happydays/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: