Köttbulledag


Igår var en bra dag. Först åkte promenadskorna på, man får passa på att vara ute när det är fint väder. Resten av dagen fick handla om att fixa med grejer hemma.

- Spraymålade en klocka
- Stekte ett storkok av köttbullar (de blev nästan lika goda som pappas!)
- Tvättade
- Packade upp ytterligare några lådor
- Fick ett spontant snabb-besök av två killkompisar jag lärde känna i Köpenhamn

Ledig dag

Är inte köttbullar något av det godaste som finns? Det tycker jag! Blev perfekt med köttbullemackor till kvällsmat. Måste också säga att jag är mycket nöjd över att mina köttbullar blev i princip lika goda som pappas. Han gör de bästa i hela världen :)


Postat av: Kamomilla

Snyggt med den målade klockan! och köttbullar, ja det är mums det!

2010-06-16 @ 10:47:11
http://lillakamomilla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: