Förkyld


Den har smugit sig på de senaste dagarna. Förkylningen alltså. Nu är den här ganska ordentligt. Snuvig, täpt i näsan och har inte samma ork som vanligt. Typiskt när vi ska få besök under helgen och allt. Men så länge som det inte blir värre ska det nog gå bra. Kan förresten det här vara en reaktion på vaccinet jag tog i tisdags, någon som vet?

Nej, jag ska se till att få ordentligt med sömn och hålla mig sysselsatt så att jag inte känner av det för mycket. Det är snart dags att hämta tvätt, sen bära upp lådor på vinden, baka parmesankex, damma och till sist väntar ett minipass på jobbet.


Postat av: Johan

Parmesankexen var jättegoda... :) Jag tog bara tre.

2010-07-15 @ 17:03:45
Postat av: mamma

köp kanjang genast!

pussar mamma

2010-07-15 @ 19:06:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: