Sveriges nationaldag 2017

 
 
Förra året firade vi Sveriges nationaldag på Herrängens gård men i år blev det mer lek och mindre svenska flaggan. Vi åkte till Mulle Mecks lekpark i Solna efter lunch. Jag har länge hört mycket gott om den och Oscar har varit där med Smarta barn några gånger. Det märktes att han kände igen sig för han sprang runt helt fritt och brydde sig knappt om var jag och Johan var. Mulle Meck har det mesta och är en park som fungerar för både små och stora barn. Vi lekte, hade picknick, lekte lite till och åt glass i solen. Jag älskar såna här dagar så det blev en perfekt dag om du frågar mig. Var beredda. Här kommer mååånga bilder.
 
 
 
 
Det här var Oscars favorit. Om och om igen skulle han åka den här gula rutschkanan.
 
 
 
Krypa i tunnel.
 
 
 
 
Mecka med bilen.
 
 
 
Äta bulle, jordgubbar och päron till mellis.
 
 
Leka katt och hund.
 
 
Flyga på pappas armar.
 
 
 
 
 
 
 
Glasspaus i värmen.
 
 
Och sist men inte minst, leka i sandlådan som också är en storfavorit hos Oscar.
 
 
 
Bilder: Canon G16
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: