Alla hjärtans dag 2017

 

Glad alla hjärtans dag till er! Se vilken fin bukett med blommor som Oscar kom hem med idag. Helt fantastisk i mina ögon.

 
 

Vi åt en av de godaste rätterna till middag. Flygande Jakob. Helt klart en av Johans paradrätter. Det var mitt enda önskemål för den här dagen. Att vi skulle vara hemma alla tre och äta en middag som alla gillar. Det tråkigaste just nu är när middagarna krånglar på grund av något som inte faller lilleman i smaken. Tänk när han var liten och åt precis allt utan knot. Men, jag vet barn som är bra mycket mer kräsna än Oscar så jag ska inte klaga :)

 
 

Jag fick två chokladaskar av mina killar när jag kom hem från jobbet. De hade varit och handlat mat och hittat dessa mumsiga. Av mig fick de varsin påse med några småsaker i morse vid frukost. Johan fick Happy Socks med hjärtan och en lakritspipa. Oscar fick Happy Socks med röda inslag (de med hjärtan i hans storlek var slut) och en liten ask med russin. Jag tycker det är kul att fixa och skämma bort de jag tycker om. Förra året skickade jag ut fina kort men det orkade jag inte i år. Man får sätta ribban efter vad det finns tid för år efter år tycker jag.

 
Hoppas ni har haft en kärleksfull dag!
 
 
Bilder: iPhone 6s
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: